t Joppe

Obs ’t Joppe is de openbare basisschool in Getsewoud-Zuid, Nieuw-Vennep. Onze school is centraal gelegen in de wijk en ook goed bereikbaar vanuit het oude dorp en Getsewoud-Noord. Sinds de opening van ’t Joppe in augustus 2000 geven wij met veel plezier vorm aan ons onderwijs. Sinds maart 2017 beschikken wij over onze eigen bso: Buutvrij. Leerlingen van ‘t Joppe kunnen gebruik maken van professionele voor- en naschoolse opvang.

Een bezoek aan onze site, www.obsjoppe.nl, geeft een goede eerste indruk van onze school, wie wij zijn en wat wij nastreven.

Op ‘t Joppe willen wij dat kinderen opgroeien in een positieve sfeer waarin aandacht is voor optimale prestaties passend bij het kind. Het contact met ouders vinden wij belangrijk. Samen gaan we voor het beste voor het kind!

• Hoge tevredenheid bij ouders en kinderen
  • Goede resultaten
  • Fijne sfeer
  • Structuur en warmte; “Huppelend naar school, fluitend weer naar huis”
  • Overblijf bij de eigen leerkracht
  • Aandacht voor ICT
  • Culturele activiteiten, excursies
  • Sportactiviteiten
  • voor- en naschoolse opvang

Voor een compleet beeld van onze school, kunt u een afspraak maken met een van onze directie. Zij staat u graag te woord en laat u met plezier de school zien.

Graag tot ziens!

Heidi Witjes, directie