Klachten regeling
We vinden het belangrijk dat ouders met vragen, opmerkingen of klachten naar school of de opvanglocatie komen en deze bespreken met de leerkracht of pedagogisch medewerker van hun kind. Alleen zo kunnen we weten wat u als ouder ervaart. Als de bespreking van een vraag of klacht met de leerkracht of pedagogisch medewerker niet bevredigend is verlopen, kunt u zich wenden tot de leiding van de locatie. Als u er ook daar niet uitkomt, kunt u contact opnemen met het bestuur.
Floreer Openbaar Onderwijs
Als het niet lukt om tot een oplossing te komen of als u niet weet bij wie u het beste terecht kunt, kunt u de contactpersoon (interne vertrouwenspersoon) van de school benaderen, contact opnemen met de externe vertrouwenspersoon van Floreer of een officiële klacht indienen. Wie de interne vertrouwenspersoon van uw school is, vindt u terug in de schoolgids.
Onze klachtenregeling voor Floreer Openbaar Onderwijs is hier te downloaden: Klachtenregeling Floreer Openbaar Onderwijs
Floreer Opvang
Als het niet lukt om tot een oplossing te komen of als u niet weet bij wie u het beste terecht kunt, kunt u de klachtenfunctionaris benaderen, contact opnemen met de externe vertrouwenspersoon van Floreer of een officiële klacht indienen. De klachtenfunctionaris van Floreer Opvang is bereikbaar via 023-569 09 99.
Onze klachtenregeling voor Floreer Opvang is hier te downloaden: Klachtenregeling Floreer Opvang
Externe vertrouwenspersonen
Floreer biedt medewerkers, kinderen, ouders en vrijwilligers de mogelijkheid een gesprek te voeren met een externe vertrouwenspersoon. De externe vertrouwenspersoon is:
Bernadette Hes-Boots
M 06 255 384 58
E info@in-b-tweenadvies.nl
Bernadette Hes is tevens Vertrouwenspersoon Integriteit in het kader van de Klokkenluidersregeling.